✅ Vrijblijvend contact over AI-oplossingen
Leuk dat je geïnteresseerd bent in het afnemen van een AI-oplossing van Klout! Vul hieronder je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Leuk dat je geïnteresseerd bent in het afnemen van een AI-oplossing van Klout! Vul hieronder je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Leuk dat je geïnteresseerd bent in het gebruik van een AI-chatbot! Vul hieronder je bedrijfsnaam en e-mailadres in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Filters kun je instellen om bepaalde oproepen te blokkeren of door te schakelen, zo hou je de controle over de inkomende communicatie.
Ontvang een email melding wanneer je een gesprek hebt gemist.
Doormiddel van de Microsoft Teams oplossing werken Microsoft Outlook en Teams naadloos samen.
Met de Microsoft Teams oplossing is het eenvoudig om Teams gebruikers en overige gebruikers toe te voegen aan de meeting.
Geef de beheerder van jouw bedrijf toegang tot de beheeromgeving, wil je het beheer liever volledig door Klout laten doen? Geen probleem, we staan voor je klaar.
Geeft bellers de mogelijkheid om tijdens het wachten een zelfgekozen muziekje te laten horen.
Vraag rapportages op van binnenkomende of uitgaande gesprekken. Krijg inzicht in gespreksduur, verhouding inkomende en uitgaande gesprekken, etc.
Koppel je moderne telefonieoplossing met bijvoorbeeld het softwarepakket van je bedrijf zodat je vanuit dit software pakket kunt bellen of het klantdossier voor je hebt bij een binnenkomend gesprek.
Definieer openingstijden, wanneer er buiten deze tijden om gebeld wordt krijgt de beller een boodschap te horen.
Creëer belgroepen zodat de telefoon bijvoorbeeld bij meerdere collega’s overgaat, ideaal voor een ondersteuningsafdeling.
Het opnemen van gesprekken om deze later te kunnen terugluisteren, bijvoorbeeld voor trainingsdoeleinden.
Een menu structuur aanmaken om je klanten beter van dienst te kunnen zijn.
Je kan gesprekken voeren via zowel vaste telefoonlijnen als mobiele netwerken, waardoor een naadloze communicatie-ervaring ontstaat, ongeacht waar je bent.
Altijd en overal bereikbaar: Blijf altijd in contact, of je nu via een vaste lijn of mobiel wilt bellen. Zo ben je altijd gemakkelijk bereikbaar voor zowel je collega's als je klanten, waar je ook bent.
Naadloze integratie: Koppel je mobiele telefoon aan de bedrijfstelefoonoplossing, zodat je van alle gemakken voorzien bent voor een soepele communicatie, alles onder één dak.
Besparen op kosten: Voorkom extra doorschakelkosten van de telefooncentrale naar je mobiele telefoon. Houd alles bij één provider en geniet van de financiële voordelen en het gemak van één factuur.
Flexibel en anoniem bellen: Geniet van de vrijheid om te kiezen hoe je belt: met een zakelijk nummer, je mobiele nummer of zelfs anoniem, en dat allemaal vanaf elke mobiele telefoon. Zo heb je altijd controle over je communicatie, waar en wanneer dan ook.
Leuk dat je geïnteresseerd bent in het afnemen van de migratie en implementatie oplossing van Klout! Vul hieronder je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Vul hieronder je bedrijfsnaam en e-mailadres in en je ontvangt de whitepaper direct in je mailbox.
Leuk dat je geïnteresseerd bent in het afnemen van moderne werkplekken bij Klout! Vul hieronder je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Vul hieronder je bedrijfsnaam en e-mailadres in en je ontvangt de whitepaper direct in je mailbox.
Welkom bij de laatste blog van ons thema “Beveiliging in de Digitale Wereld”. Afgelopen 6 weken hebben we je begeleid bij het beschermen van jouw bedrijf tegen de risico’s in de digitale wereld. In deze laatste blog zullen we een samenvatting geven van de afgelopen weken en de belangrijkste lessen nog een keer opsommen.
Dankzij de toenemende digitalisering brengen we meer tijd online door dan ooit tevoren, wat ons kwetsbaar maakt voor cyberaanvallen. De cybercriminelen zijn steeds beter geworden in het stelen van persoonlijke informatie, het infecteren van computers met malware, en het verstoren van systemen. In de afgelopen zes weken hebben we het onderwerp cybersecurity volledig onderzocht. In deze blog zullen we de belangrijkste vragen nog eenmaal behandelen en afsluiten met de lessen die we geleerd hebben.
In de eerste week van onze blogserie hebben we ons gericht op het beschrijven van cybersecurity en het benadrukken van het belang ervan. Cybersecurity is de bescherming van digitale systemen, netwerken en gegevens tegen cyberaanvallen. Deze aanvallen kunnen variëren in type, complexiteit en doel, maar hebben één ding gemeen: ze vormen een bedreiging voor onze digitale veiligheid en privacy. Phishing is zo een voorbeeld van een cyberdreiging die onder cybersecurity valt.
In de tweede week hebben we in de blogpost “Laat je niet vangen, beveilig je tegen phishing“, het gehad over phishing. Dit is een techniek die cybercriminelen gebruiken om gevoelige informatie, zoals gebruikersnamen, wachtwoorden en creditcardgegevens, te verkrijgen door zich voor te doen als een betrouwbare persoon of organisatie. Phishing is zeer gevaarlijk omdat het kan leiden tot identiteitsdiefstal en financieel verlies.
Als je een phishing mail hebt geopend, is het belangrijk om niet te klikken op links, geen bijlagen te openen en geen persoonlijke of financiële informatie te verstrekken. Meld de phishing-poging bij je IT-beheerder en de eventueel betrokken collega’s. Het is verstandig om vervolgens je wachtwoorden te veranderen en een volledige systeemscan uit te voeren met antivirussoftware, volg hierin het advies van de IT-beheerder.
Phishing pogingen kunnen vaak worden herkend aan slechte grammatica en spelfouten, vreemde of onbekende afzenders, en ongefundeerde verzoeken tot het delen van persoonlijke of financiële informatie. Phishing mails bevatten vaak linkjes naar malafide websites die zijn ontworpen om eruit te zien als normale diensten.
Naast het herkennen en omgaan met directe dreigingen als phishing, is het ook belangrijk om naar het grotere plaatje te kijken. Het beheren en beschermen van onze informatie op een meer systematische manier is net zo belangrijk. Dat brengt ons bij informatieclassificatie.
Het belang van informatieclassificatie hebben wij behandeld in de 4e blog. Hier bespraken we dat informatieclassificatie het proces is van het organiseren van informatie in categorieën op basis van de waarden en het risico voor de organisatie. Dit helpt bij het opzetten van passende beveiligingsmaatregelen en het voldoen aan wettelijke verplichtingen. Ondanks goede maatregelen zullen er altijd bedreigingen blijven die deze bescherming proberen te omzeilen of te schaden, een voorbeeld hiervan is malware.
Malware, of kwaadaardige software, is een programma dat is ontworpen om schade aan te richten aan een computer, server of computernetwerk. Dit kan uiteenlopen van virussen en ransomware tot trojaanse paarden. Dit is software die binnen kunnen dringen in je systeem zonder dat je er erg in hebt. Dit hebben we besproken in de blogpost “Digitale parasieten: Alles wat je moet weten over Malware“.
Een virus is een specifiek type malware dat zichzelf reproduceert door de code te wijzigen van de programma’s die het infecteert. Malware is een breder begrip dat alle soorten kwaadaardige software omvat, inclusief virussen.
Als je computer ineens langzamer is, je ongewenste pop-ups ziet, je startpagina is veranderd zonder dat je dat zelf hebt gedaan, of je computer vaak vastloopt, dan kan het zijn dat je last hebt van malware. Om ervan af te komen, kun je een antivirusprogramma laten draaien en programma’s die je niet kent of niet meer nodig hebt verwijderen.
Terwijl we ons richten op het bewaken van onze systemen tegen dreigingen zoals malware, mogen we de kansen die de technologische vooruitgang biedt niet vergeten, zoals het werken in de Cloud.
Werken in de Cloud houdt in dat je gegevens en applicaties op afstand via het internet opslaat en ophaalt, in plaats van lokaal op je eigen computer of netwerk. Het is veilig omdat Cloud serviceproviders sterke beveiligingsmaatregelen hebben, waaronder encryptie, firewalls, authenticatieprocessen en regelmatige back-ups. We hebben dit besproken in onze blogpost “Hoe veilig werk jij in de Cloud?“. Het is daarnaast ook belangrijk om altijd je eigen beveiligingsmaatregelen toe te passen, zoals sterke wachtwoorden en twee-factor authenticatie.
Tussen deze technische aspecten van cybersecurity, zoals het werken in de Cloud, en het gedrag van ons dagelijks leven, bestaat een duidelijke verbinding. Het vermogen om veilig te werken hangt sterk af van onze alertheid, proactiviteit en kennis. Laten we daarom eens kijken naar de lessen die we hebben kunnen trekken uit de blogs van de afgelopen weken.
Na de blogs van de afgelopen weken zijn er drie lessen die iedereen zou moeten opnemen in hun online gedrag:
Klout speelt graag een belangrijke rol in het leren en creëren van meer bewustzijn op het gebied van cybersecurity. Daarom bieden wij voor jou en je collega’s een gratis en vrijblijvende leeromgeving aan om je de nodige kennis en vaardigheden te geven.
Heb jij ook gebrek aan controle over online veiligheid en wil je de bewustwording van cybersecurity risico’s binnen je bedrijf vergroten? De gratis leeromgeving van Klout biedt hier de oplossing voor. We begrijpen dat de beveiliging zo sterk is als de zwakste schakel, daarom bieden we gratis interactieve modules om jouw mensen te trainen op hun security awareness. Iedere collega krijgt toegang tot de omgeving via een eigen account waarin ze meer te weten komen over onderwerpen als phishing, social engineering, malware en meer.
Vraag direct gratis toegang aan!